091204

godmorgon!
idag har vi sovmorgon till 8.50, så jag har lite tid att blogga, och plugga.
becca ringde mig nyss och sa att jag skulle slå på tv:en på 5 an, och vissa vem som var där, ju han från Twilight, en av dom onda vampyrerna, Laurent, som jag ska spela. HAHA. Edie tror jag han hette x) vakna med the voice är det. och man kunde ringa in och snacka med honom. men jag hann inte...
här kommer dagens!


blått linne-åhlens
svart  kofta-lindex
tight svart kjol, som jag har under-JC
lackleggings-ginatricot

+ massa smycken :)
hihi, jag gillar verkligen pingvinringen x) höhö..

Hejdå, ska vandra iväg till skolan snart. ska först sminka mig och käka frukost.
PUSSAR!

Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0