huhuhuhuhu

jag läste nyss en kommentar som ngn skrev för ca 6 minuter sendan.
jag hade skrivit ett inlägg om att jag inte orkade skriva min bokredovisning elr vad det var, inte så viktigt. och som rubrik hade jag "skjut mig(!)". och ngn fegis kommentera "okej jag kan skjuta dig"
1. fegis som inte våga skriva sitt namn, sa att den hette .
2. det var längesedan jag skrev det så det borde vara så att den personen ville läsa mera av vår blogg och bläddrade bak ca 2 veckor elr vad det är.
3. om du skjuter mig tror inte jag att denna blogg kommer bli så uppdaterad för jag kommer inte finnas och lovisa tror jag kommer vara rätt ledsen.
4. resultat...det leder bara till konsekvenser. du kommer sakna vår blogg. och jag tror att nåra skulle sakna mig. eller?
så skriv inte massa löjliga kommerntarer som knappt ni menar och vågar stå för.
men det är kul ni som kommenterar på ett normalt sätt.
ville bara upplysa detta.


Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0