Imorgon åker jag ! :D

Hejhej!
Jag har nyss kommit hemn från kusinerna :) Jag sov över där igår :)
Idag så vaknade vi, gick ner och åt frukost och sen slappade. Egentligen så skulle vi åka in till stan i uppsala men det blev inte så, alla var väldigt trötta :S. Så vi stannade hemma. Jag, johan, johanna och joseefin gick en promenad. Sen åt vi middag och sen åkte jag och johan hemma.

Snart ska jag packa. Måste upp vid 05.00 -.-

Men det ska bli skit kul  att åka! :D

Det här ska jag leta efter när jag är i dubai:

 Ipod touch
 Chanel väska


Min uppdatering kommer inte vara på topp, men om jag hittar en dator så skriver jag såklart ;)
Nu ska jag gå och packa och sen gå och lägga mig.

Ha det jättebra!
Ciao L

(kameran följer med)

 


Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Jag älskar min iPhone! :)

2009-12-27 @ 22:34:58
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0