morgon inlägg =]

Godmorogn alla söta!
Idag börjar skoolish 10 så jag har lite tid att slänga in ett eller annat inlägg. ;) Jag skulle vaknat, nu, men blev väckt halv 8, p.g.a lillskiten. -.- han glömde mobil och nycklar och ringde på ringklockan som han aldrig gjort förut, och väckte mig. så jag gick upp och duscha. sen har jag fixat i ordning mig och rebecca kommer om ca 50 minuter.

Idag är det skola, sen ska jag bara plugga. eller läsa. det ska jag försöka hinna med nu oxå..
Vi har ju bokredovisning tills på onsdag, och jag har inte börjat på den, lovisa är klar. (!)

Det är novellmiddag på torsdag och vi ska servera. Så jag letade igenom garderoben och hitta mina gamla klänningar från tidigare novellmiddagar. från 4-6. den ena ska jag sälja, fick knappt på mig den. så nån som vill köpa den för ca 300 kr? :)


kolla bara klänningen!
denna klänning är använd 2 gånger, i storlek 154-160. jag köpte den på cubus ;)
 

denna blåa hade jag i 6:an, och den sitter perfekt nu. men nu ska jag servera...
från bik bok. med coola fickor på sidan oxå. ;)

sen har vi årets outfit. jag har nåra som jag inte kan bestämma vilka jag ska ta. ni får hjälpa mig!

första är en tajt tubkjol som jag dragit upp så det blir en tajt klänning. sen har jag silver västen och ett halsband, och mina lackleggings.


andra är med samma kläder fast med stängd väst och utan halsband.


tredje är med samma tubkjol och väst fast med ett svart skärp. och ska jag ha det högt eller lågt? :)

skriv en kommentar vad ni tycker ;)
ska ner och käka frukost nu.
Kram!

Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0