sipsip är det nya ordet ;)

Tjeeeeenare

För kanske en timme sen eller nåt så var jag ute med nadja i snön. Vi ringde typ runt till alla  men ingen kunde. men iaf, vi gick ner till slängungenparken och åkte pulka där :) Men det blev kallare så vi gick hem. När jag kom hem så bytte jag om till mys kläder och spelade lite dator. Sen har jag och farmor bakat hallonpaj så jag tror att jag ska ta lite senare :) Ja..imorgon har jag inga planer alls, hör av er om ni vill göra ngt :)
På tisdag ska jag vara med emelie. På onsdag så ska jag bara vara hemma eftersom det är dan innan julafton :P
Nu ska jag göra lite annat '')

CIAO L
merry-christmas.jpg image by lizetje23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0