Svampbob Fyrkant

Tjooola hop !!
Fanny här, Fanny is in the blogg !!!
Joo, shoo breee, jag ehhhhh ska noooog börja blogga här då och tå....
jag och lollo spelar SVAMPBOB FYRKANT på x-boxen, och samtidigt skriver vi till bokredoviiiiiiisningen.

Jooo, jag e ju såååååååååååå skicklig att jag skar mej på mitt finger idag, så jag har en bulle på fingret nu, vill ni se ? Joo, ni ska få se, men inte nu.

Önska mej lycka till inför imorgondagen vettja :)

Kramizzar Pajasen <33


                    så sexiga så att det inte är sant <3
                              ( speciellt Lollo <33 )

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; usch :( Lycka till med allt! :D

2009-12-07 @ 17:54:58
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0