svar på frågorna !

Svar till LisaFisa:
1. hmm.. glass.. jag gillar med mölk i med det kan jag inte äta x) så den utan mölk är nog kaktus citron och magno, sorbe ;)
2. om det ska! skit kul! och med en gris.. det är den som får jobba ;) det är väll lite svårare att dansa när man är gris, inte vet jag, har aldrig sett en. :P
3. -till lollo-
4. tack, du är skiiit snäll :*:*:*<3333 ställer upp för en och om bjuder in alla. och om du tycker man är tråkig så visar du det inte, haha, men du är kanon lisa! :D<3<3<3<3<3<3

Svar till din bebis<3 (nadja):
1. nää inte just nu :P

Svar till NiQu:
1. du får gärna köpa julklapp till mig! :D men jag kommer köpa till min närmaste ;)

Svar till Johan:
1. först för att mina päron läser denna blogg, men sen verkade det inte spela så stor roll men jag ska inte lägga ut såå privata saker så jag fortsätter ;) i love it!

Svar till ahahahahahahahahhahaaahah >D (david a):
1. hahah, nej det gör jag inte :P inte mjölk, och hatar sushi!

Svar till E.P:
1.viktigast.. alla männskor runt om kring mig! :D det är inte en sak men det är ett önskemål ;) jag skulle inte klara mig uten rebecca genlott. har känt henne hela livet, och även om vi bråkar, för alla är inte perfekta, så ör vi ändå sams dagen efter, vi lever mittemot varandra och kan inte vara sura på varandra, det funkar inte. med henne kan jag jag verkligen vara mig själv. min andra halva, soulmate.
jag skulle inte klara mig utan lovisa och fanny heller, men med rebecca har jag en annan vänskap.

Svar till Lollo:
1. i julklapp önskar jag mig miljontals med saker. mest kläder tror jag, och lite smink och smycken ;)
2. om du inte fanns skulle inte jag finnas.
3. till amelias eller satio mobilen ;)
4. klart du är bby! :*<33333
5. hmm.. halsband ;)<3

hoppas ni är nöjda med svaren :D

juste, det här är vårat 200: de inlägg! :D och vi har haft bloggen ca 3 månader, lollo startade den 5 september, sen har jag hoppat på och sen har vi gjort uppehåll. man kan säga att det är på ett genomsnitt 2 inlägg per dag ;) rätt bra? ;)

Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0