Thats a tricky one! :P

Imorgon så kommer det kanske inte bli så bra uppdatering från mig. :S
Först så har jag match, sen så öppnar ju ungdomenshus så småkillarna ska köra match mot småtjejerna så jag och stina ska vara där och coacha killarna :) Sen åker jag hem, duschar äter och sen in till stan för att träffa morfar som har varit i florida jättelänge men nu kommit hem! Väll där så ska vi gå på djurgården och kolla runt lite :) Sen sover jag nog där ;)

Imorgon så är det träning så då skjutsra morfar mig hem, jag packar ihop mina innebandysaker och sen skjutsar han mig till innebanndyn :P

ja..så min helg är rätt fullspäkat :S

Hade tänkt att ringa sofie och fanny om dom hade lust att göra något så ska ringa dom nu:)

Ha en jättebra helg!! :D

Ciao L<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0