watch me!

är hemma från ridningen nu. det gick bra. är hemma själv och mamma på fest, igen på jobbe-ja vill oxå!, pappa och lillskiten på match. pappa kmr stanna och köpa pizza på hemvägen, precis som jag önskade. jag sa det i stallet. fanny höll på med fridas ridbyxor, mellan benen för det var slitet och noppigt där, hihi, och så hör jag dom säga...

Fanny: jag noppar lite här.
då tror jag att dom säger pizza och ja ba..
Jag: åååhh jag vill ha pizza ikväll! det ska jag äta!
dom ba: och det säger du helt plötsligt?! x)
Jag: Jaaa.. du sa ju pizza?
Fanny: Hahahaha, nej!
Jag: jajaja... :P
och så ringde pappa och sa att det blir pizza :D

NU.. blire svar på frågorna! :D
i nästa inlägg ;)


Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0