091121- rikard fyller år! grattis! =D

grattis rikrad ;)

jag kom hem sent från bion. hade lite kläder, bara tights och linne så nu drog jag på mig mjukis kläder ^^
vi kollade ju på film i dag, den var bra, vill inte säga för mkt. idolerna var där. jag har tagit bilder, men jag orkar inte ladda upp. jag har fixat med våran blogg, och headern ;) jag håller på med mina foton just nu, i like it you know. ska nog mysa lite med familjen och sen sova. i morgon ska jag klippa mig och handla lite nya saker :) -kläder. ja jag har tänkt ut att jag ska skriva mera men jag har glömt bort det. en sak jag aldrig glömmer- i morgon kommer pappa hem! <3


puss och hej från sofie för att min "dator" eller snarare seg burk laggar. jag vill ha en ny (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0