091125-16.48

jag ligger här i sängen och vilar och kollar på tv. har ont i huvudet och armen. och så e jag trött. vi tog ju spruta idag. jag var typ 3:a, och alla sa att det inte gör ont. innan jag går in så skakar jag och ville inte ta den, ofc, och sen går jag in och doktorn säger att det bara kommer sticka till lite. och så tar jag den och får ont i huvudet för jag spände mig och så blev jag ur och så gick jag in och la mig på soffan i fritdis och vila. och jag frös så mycket och så hade jag frossa. usch det var inte kul. sen ville doktorerna (?) att jag skulle gå hem men det blev bättre. sen gick jag hem efter skolan och nu ligger jag här. jag ska renskriva min önkelista på word från ett kladdigt papper. hejdå, krya på er alla sjuka!




Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0