a diffrent kind of love..love to my sister. but not love, for her.

Hejsan hoppsan alla glada!
Jag ska på träning snart. om ca 30 min kommer kent och matilda och hämtar mig :) idag jobbade ju jag och lisa i köket. och det var.. nytt. eller jag har gjort det en gång förut men nu bytte vi "sysslor" :) jag har lite blider ^^ sen hade vi musik när vi kom tillbaka och det visade sig att musiken skulle inte vara klar idag! DAAAA! och jag som jobbat arslet av mig! men på fredag ska det senast vara skickat till läraren. -.- men jag och lollo jobbade, inte ett piss. fy oss. vi hade lite roligt. sen gick jag och lollo hem till mig och tänkte foto lite ute till vår nya header, som vi jobbar på. men vi fasnade vid vårat mellis och vi åt, lite till, lite till och till slut ännu mera. så det var mörkt när vi gick ut. suck. men nåra bilder knäppte vi! lägger in bilderna sen måste jag sticka.


jag hittar inte bilderna och jag har inte tid att leta igenom allt så noga.

kisses S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0