godnatt-långt inlägg, jag är inte trött (!)

jag skrev klart min novell och skickade den 1 minut försent! SUCK.
00.00 var jag klar men internet lagga så det blev iväg skickat 00.01 -.-

Jag,mamma och david var på musikal/teater där nåra människor som vi känner var med. Det var lixom vanliga vuxna som gick en kurs en helg och lärde känna varandra och sen uppträde dom. det fanns inget manus och det var bara improvisation! skit grymma var dom och roliga :D
den 5: de december är det en till, choklad heter den och efteråt är det kareoke :) jag vill gå, men jag vet inte om mamma och david och pappa vill :P det ligger på hagagatan 48, tror jag? inne i stan, Teater Improvisation & Co. heter det. sen finns det en jättemysig bar där nere, det är väldigt litet, som bjuder på gratis popcorn :)
jag tog massor av bilder, hade med mig systemkameran. men jag lägger upp dom i morgon.

helgen blir planerad. imorn ska jag,fanny och lollo se neew moon. sen hoppas jag att jag och lollo hinner färga håret men jag tror det inte blir så :p
på söndag ska jag först med mamma och handla lite saker som jag behöver, sen ska hon typ skjussa mig till fanny och lollos dansuppvisning. sen ska jag möta pappa på arlanda.
och så ska jag plugga. HJÄLP.


jag har mammas dator och jag har inga bilder, så ni får denna :)

Godnatt ! :)

Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0