kärlek var ordet.

yeah.
snart ska jag plocka ur diskmaskinen -.- och sen idol, och sen familjens nya favvo program Flashforward (tror jag det heter..) idag har det varit en riktigt seeeg dag. men ändå stressig. musikalgruppen sjöng inför hela skolan. förlåt vibyskolan. haha, vi var väll bäst ? hehe, men det har varit läxa hit ig dit allt. jobbigt. pallade inte mer så jag gick hem efter skolan och sen red världes jobbigaste häst. elr kanske inte men jag orkar inte tänka efter. suck. sen kom fanny och skulle rida och jag kunde inte släppa taget om henne. ville bara stanna och hålla om henne. behövde hennes kärlek. när jag kom hem fick jag sms som värmde och jag kände mig bättre. tänkte ringa lollo och fråga om jag fick nana hos henne men hon ska till hennes mormor... pappa kom hem ikväll, han har varit borta. kanske därför jag tyckte allt var skit. jag kan inte vara utan kärlek.


kärlek var ordet.


kisses
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0