lillefot är tröööög. lillefot tycker köket är tråkigt.

Jag och lisa har kökstjänst idag. Gr8.. (great) ;) För ni som inte vet vad köktjänst är så är det att man jobbar som slav för anki och gunilla. om man gör fel sprutar ballbino vatten på en. lalalalal.. i mina mardrömmar ja. Jag och lisa. Lisa och jag. Vi och köket. Köket och vi. Vi och kökstanterna. En ren dröm. Nej jag skoja. men jag skulle bli glad om inte hade kökstjänt. fast jag jobbar ju med lisa (a) ^^<3 Nu ska jag vidare och plågas, men jag får gratis mellis :) och nu ska jag göra lite musik. tror jag.
sorry lollo för att vi inte har den bästa musikuppsatsen men jag försöker ta varje ledig tid till att skriva. elr.. aaa. förlåt, du kanske ska välja en annan partner nästa gång... :(<3 älskar dej. <3

KISSES S.
nu ska jag leta efter en rolig bild här på datan som jag kanske har sparat för länge sen. ;)


hihihiihihiiihi, kvacki till vänster. älskar kvacki <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0