Sista november

Hejsan!
Idag efter skolan åkte jag och lollo till sollentuna centrum. vi behövde fixa lite grejjer ;) var där typ 1 timme x) sen åkte vi hem, kl 17. jag köpte efterlängtande lackleggings! från gina, 149 :- och 2 julklappar ^^
sen kom jag hem och käka och har städat rummet för i morn kommer en städfirma och ska städa, så jag måste plocka undan alla kläder så att dom kommer åt.
Just nu gör jag lite läxor, har prov på fredag i spanska och engelska glosor. och sen har jag veckans ord till i morgon. det är dom jag gör. och så har jag bokredovisning tills nästa onsdag. och som tur är har min mattelärare tagit bort matte provet på torsdag! =D det blir nästa år :P
Här kommer lite roligt! :)



Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0