skola - bowling - bad - hårfärgning

sitter här vid datan, igen. måste nog dra ner på data sittandet.
som rubriken säger. det har min dag varit :D jättebra!
först skola, seeeg.
bussen med matilda och lisa, och så mötte vi massa männsiskor. sen mötte vi ellen, och jessica var med oss och jossan och anna. och så prommenera vi bort till bowlinghallen. det blev bowling, sen lite mat och vinster. hahaha jag van INTE! xD sen bada nåra tjejer. sen kolla vi på lite volleyboll och sen åkte jag hem. sen färga jag håret :) mörkare nu. och rött i hårbotten :S

nu lagga datan och kan inte ladda upp bilder. de får ni imorn! :P
bjuder.
jag e osminkad och allt.
det blev vääldigt mörk. det skulle bli brunt -.-
men det värkar som om mitt hår har en röd nyans
och då blir håret lite rött. -.- suck.

Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0