i morgon kan ditt allt vara förlorat..

Godkväll :)
äntligen fredag !
eller denna fredag är tråkig. jag kan inte träffa ngn kompis, för jag smittar, jag kan inte gå på ridningen för att jag fortfarande är sjuk och vi har inge godis hemma. och sen blir det helg men det har ju varit det hela veckan för mig -.- så det blir bara en dag. fast i morn är alla kompisar lediga och då smittar jag inte längre så jag ska vara med lollo =D hoppas jag hinner med fanny och becca oxå !
nu ska jag och pappa fortsätta med mina krokar. till middag blev det pizza och cola, för att mamma inte är hemma, suck pappa.
sen ska jag krypa ner i soffan med tuggummi och jos tror jag x) jos är nyttigt ;) och så ska jag kolla på idol ! undra vilka juryn väljer ???
ha en mysig fredags kväll och va med era nära och säg hur mycket ni älskar dom för i morgon kan allt vara borta..

ja så här roligt hade man förra fredan :)<333


pöööösssar :*:*
/sofie


Kommentarer
Postat av: nico

hah, L blev åt fel hålXD

älskar er<3

2009-10-03 @ 12:58:03
URL: http://kzzam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0