I'M SO SICK, BUT FANNY AND LOLLO MAKE ME FEEL BETTER! <33

HEEJ :D
jag har inte bloggat på länge för att jag har inte kunnat komma in på bloggen, vet inte varför, och jag har inte kunnat besöka bloggen. men nu får jag hoppas att detta inlägg läggs upp. jag och fanny är sjuka idag. hon var hemma från skolan i går och det borde jag oxå men mamma tyckte att jag skulle gå, fast jag hade feber. men det orkade hon inte lyssna på. jag hade 40 graders feber igår efter skolan! :O så jag låg i sängen och försökte bli  frisk hela eftermiddagen. idag vaknade jag runt 11 och så käkade jag brung, lunch och frukost. idag ska jag plugga till engelska provet som vi har i morgon och så ska jag leka lite mer med picnik. dom har halloween och rosa bandet tema :) ska redigera mina bilder. i går svängde lollo förbi med våra parfymer och smink och allt vi beställde från taxfreen, medans jag låg och sov -.-  jag blev så glad så i morn kommer jag ha på mig en ny parfym, och lite nytt smink :D nu ska jag fortsätta med picnik sen ska jag gå in på sprak trana och träna in för provet, fanny delar med sig av sina frågor så jag kan plugga, världens bästa kompisa, lov her!


någon som vill gå "bus eller godis" med mig ? :)<3

Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0