jag älskar dig sofie<33333

Hallo!
Egentligen så har jag inte så mkt att skriva om men jag har ändå ingen annat att göra..
Idag har det inte hänt något speciellt i skolan, vi hade gympa men det var inte direkt som någon riktig gympalektion.
När jag kom hem från skolan så var morfar här, mamma och morfar skulle precis åka till stinsen så jag följde med men jag handlade ingenting, men mamma köpte en dator som hon och jag ska dela på!:D
Det var typ allt för mig idag men jag skriver säkert mer imorgon på eftermiddagen för att på kvällen så ska jag på middag hos Kajsa:)
På lördag ska jag och sofie och hennes mamma till tääby:)
Ha det bra!

Lollo


Kommentarer
Postat av: SOFIE

MEN GUD VILKEN HEMSK BILD, på mig... !!!!!

2009-10-02 @ 10:12:54
Postat av: Anonym

vems kamera skit snygg tycker min kompis!!:)

2009-12-21 @ 17:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0