JAG ÄLSKAR FANNY OCH LOVISA.

HEJSAN.
jag är nästan frisk snart, känns det som. jag har städat rummet alldeles nyss och möblerat om hela skrivbordet :)
  om några dagar kommer det står 3 nya parfymer på mitt skrivbord :) som jag köpte av lollos pappa som jobbar med taxfreen så vi fick 30 % rabatt för att vi beställde av honom, annars hade jag bara köpt en ;)<3 tack lollos pappa Tomas x)


på måndag kommer jag till skolan :)
nån som har saknat mig?:)<3


JOHANNA.
här är bara lite grejjer till johanna, för jag e ju sämst på scrapblog, men hon kan det ! =D<3


jag har gjort en header men vart står det pri sc, elr ngt ! :O<3

jag har gjort en annan oxå :)

<3333333

HJÄLP.


/sofie


Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi man e ju bäst ;P men över tabortknappen :P <3

2009-10-01 @ 17:28:02
URL: http://johannaduring.blogg.se/
Postat av: Lolllo

jag har saknat dig!!!!!!<3333333

2009-10-01 @ 18:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0