make the rules as i want

jag var hos tandläkaren morse
sen på vägen hem så åkte vi förbi läkaren och fick
tid halv 11, en timme senare
så vi svängde in på skolan där jag träffa alla min UNDERBARA kompisar<3
saknar dom verkligen !<3
jag hämta lite böcker, suck, och prata lite med läraren.
sen åkte vi hem, jag borsta tänderna, för jag glömde att bortsta
dom innan jag åkte till tandläkaren xD men det såg
bra ut iaf. jag kolla lite på tv i typ 20 min
sen åkte vi till vårdcentralen och så tog vi prover
och jag har lite bakterier i halsen och så ska jag få
penisilin ;) så jag blir frisk
men jag känner mig faktiskt bättre idag
men ska vara hemma i morn oxå
på måndag kommer jag ! =D=D=D<3
så när jag kom hem här för snart 2 timmar sen
så gjorde jag lite hallon smoothie och gick upp till datan
johanna jag fattar fortfaradnde inte ! :O
tänk att hon pallar med mig ! :D<3
nu ska jag nog laga lite lunch, eller det finns i kylen
sen i middan igår

pussar :*<3
sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0