MATILDA VILL HA ETT INLÄGG OM VAD JAG HAR GJORT I DAG! =D<33

tjenare, matilda !
idag har jag varit i skolan för första gången på en vecka !
usch jag ligger efter sååå mkt! :O
och så har vi lilla jacob som bara cp ar sig, en liten idiot asså. som bara förstör allting!
aja, men det finns bättre människor. 
fannyrebeccalovisalisafannyrebeckaallelydiafridamatildaidaelina<3
älskar er!
nu ska jag laga hamburgare till mamma och david och sen blir det pluggpluggplugg.
och i morn är det match på norrviken för lag ett. jag och matilda tar bussen ner.
möt oss!
aja, nu måste matilda logga ut, i morn ska hon klippa sig ! hetinggeting!
hahahahahah, matildaåberg<3
måste logga :)
herrå :)
<33
PUSS!
/sofie


hahahaha, matildaåberg på väg till visningö :) hon har prickar
på näsan för att hon är med i näspricklubben xD<33
en äkt vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0