Me, myself and i

!HOLA!
Sofie åkte precis, hon skulle hem och packa.
jag kan berätta lite om igår. Först var jag och sofie i stinsen, jag köpte ingenting :/ sen åkte vi hem och tog lite höstbilder. Efter ett tag så gick sofie hem för att äta, men sen kom hon tillbax med sovsaker eeftersom hon skulle sova över hos mig:P. Sen gick vi till v-cafe, inga var där. Fanny kom efter ett tag men det var fortfarande inga där:S Det blev lite långtråkigt så vi gick hem. Jag och sofie gick hem till mig och tog ner våra täcken till soffan och åt glass och kollade på film. Sen gick vi och la oss:)

Snart ska jag på innebandyträning, jag ville bara höra av mig innan. Innebandyträningen är från halv 3 till klockan 5...

Pussar
Lollo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0