STÄDDAG IDAG!

hejsan!
idag är det städdag i området, jag hostar fortfarande så jag gick bara ut och käka 2 korvar och så fotade jag :) tog en nypa luft. annars har jag kollat på twiligt.
som lollo nämnde i förra inlägget så va vi alla tre tillsammans igår :)<33
nu ska jag nog byta lakan i sängen och plugga till engelska provet tills på fredag.
och alla i klass 7 på vibyskolan, glöm inte att vi ska till statsbibblan på tisdag och ondsdag så se till att ha med er erat lånekort ")

hahahahahahahaha, vi igår xP vi baka muffins och drack "disco saft" :D<333
älskar er brudar !


jag tog några foton på löv och regndroppar, så fint nu med alla fina färger på löven och så kan jag systemkameran mycket bättre så det blir bättre bilder ! <3

pussar <3
sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0