det kanske blir ett långt inlägg, om jag orkar skriva

tjenamors. jag är sjuk, igen. jag har kvar den lilla äckliga bakterien i mina öronon från rhodos och det har spridit sig till halsen och allt annat skit. i går var jag hemma från skolan, och idag, blir nog i morgon oxå. och ingen träning i kväll, eller på onsdag tror jag. igår hade jag som mest 38.8 i feber och jag sov typ 5-6 timmar på dagen och kolla på tv. jag orkade inte gå in på datan. jag orkade knappt laga lunch, så jag gjorde bara några mackor. men idag är jag bättre. fast jag har ju tagit ipren + alvedon oxå ;)


lilla sjuka jag, osminkad och nyduschad..

i söndags så var jag och becca beccas mamma till stinsen en snabb runda. där träffa vi lollo. när jag kom hem åt jag middag och la mig, somna typ halv 8 tror jag "/ jag fick med mig 2 saker hem.
 och boken "när jag hör din röst"
gråa strumpbyxor från H&M 

nu ska jag nog göra lite musikläxa som ska vara inlämnad idag. men jag glömde papprena i skolan under helgen och jag hade ingen energi att göra den idag. och så ska jag äta lunch !
och så ska jag kolla lite mer på tv tror jag.

hahahahaah, simpsons :)

jag hittade äntligen bilden på nya datan, den försvann x), men nu får ni se den !


här sitter jag nu och datar :)






saknar alla i klassen !

hahahaa, vi äger ju upp gungan x)




kramar från sofie
<3


Kommentarer
Postat av: nico

hah, jag och lisa är vita=D

2009-09-29 @ 16:05:06
URL: http://kzzam.blogg.se/
Postat av: sosso

veet ;)<3

2009-09-29 @ 17:46:19
Postat av: F

krya på dej älskling , saknar dej <3

2009-09-29 @ 18:05:41
URL: http://http//fridabrester.blogg.se
Postat av: sosso

tack gumman, saknar dej mer ! <33

2009-09-29 @ 18:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0