GÖÖÖÖDMÖÖRGÖÖN!

som rubriken säger. godmorgon. jag vaknade runt 7 och bestämmde att jag inte skulle gå till skolan idag. jag är fortfarande sjuk. mina bästa bästa älsklingar ringde alldelles nyss. sååå göölliga :) <33333 dom ska svänga förbi mig på vägen hem från skolan ! =D=D=D=D kom gärna förbi mig du oxå för det är roligt med lite sällskap.
idag reser jacob till fannarsas land x) där han ska tävla i friidrott för sollentuna :) guuud luuuck boooy ! <333 jag fick min nya  mobil i går. den silvriga :( det var den jag minst ville ha men JAG BARA ÄÄÄÄLSKAR DEN! så bra är den ! jag har hållt på med den hela morgonen !

MEN

alla mina kontakter som jag hade på förra mobilen finns inte kvar. så skicka ett sms till mig, och ni som inte har mitt nummer synd för er, så att jag kan lägga in er ! för jag saknar att smsa alla småttingar ! gör det snälla !

så 2 grejjer har DU att göra idag!
1. Komma och plinga på mig =D=D=D=D
2. och skicka ditt nummer till

TACK på förhand ! <3333

pussar och kramar
från sjuka sooofie :( <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0