HEJHOPPGUMMISNOPP!

Förlåt för dålig uppdatering men jag har lagt tiden på annat.'

Jag gick till skolan igår!!! Efter att ha varit borta från skolan en vecka och 2 dagar ! Skööönt att träffa alla söt kompisar men inte lärarna...
Jag tränade inte i tisdags, i går och ska inte träna i kväll. Jag får inte. Så jag kommer troligt vis inte spela matchen på lördag morgon!
en till sak som händer på lördag !!!!! =D=D=D=D JACOB kommer hem från finn landet x) Jag ska möta hnm på stinsen med matilda ;) läääängtar. Jag har inget att göra efter skolan, jag kanske följer med lisa till träningen och kollar på, hon ska inte heller träna. I helgen ska jag och mamma, om vi hinner ska vi köpa skor åt mig. Gympadojjor från Stadium tror jag det blir. Jag sa förut att jag ville ha "höstskor" asså typ klackskor.... men jag ångra mig. men det vill mamma -.- snaaark... men vi får se hur det blir ! 
Juste! jag, lollo och pricken ska på galaxen på fredag ! xD hahahaha, kom och möt oss ! 

Pussar och kramar
från godis monstret
SOFIE !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0