if you want to make a word to a better place take and look at yourself and make a change.

jag och becca sitter här på varsin
data hemma hos mig
jag ska vara på golf men jag
har typ fortfarande öroninflamation
vakna halv 3 i natt och hade as ont
och jag ska inte spela matchen
för jag skulle vara på golfen
och varken lydia eller frida var där
så då åkte jag hem.
jag och becca tog en promenad med dixon som
vi inte har gått ut med på typ 3 veckor.
sen gjorde vi lite lunch och spela kort
nu ska vi göra läxor, men orkar inte ;P


hahahahaha, jag hade så ont i öronen så jag hade mössa :)
jag har en bild på becca men jag får inte lägga ut den ;)

juste i fredags sov jag över
hos fanny tillsammans med sara,nico och lollo.
vi hade as kul ! :D<333
bilder kommer senare om kvällen.

i går var jag och familjen ute med båten en sist gång
vi tog den från åkersberga till edsviken.

sofie ute på sjön :)

dagens blev
jeans-gina
linne-jc
hood-stadium


HEJDÅ.
sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0