Stukad hand..

Hej
Idag så var det ju innebandycup igen:)
Vi värmde upp innan vår förstamatch mot duvbo, då jag börjar känna att min hand gör jätteont.
Jag skjuter några gånger och det gör jätteont i handen. Så jag går till peter (min tränare) och ber honom att linda min hand..Och han säger att jag borde sitta på bänken. Jag hade verkligen sett fram emot att spela:( Men jag och vendela hejar på dom andra i laget och dom vinner!!:D Så vi går vidare till finalen. Men vi hade typ 2 h fritid så vi gick till macdonalds och åt, sen går vi tillbaka till hallen och gör oss iårdnig. Jag kunde inte vara med på den här matchen heller:( Det blev 2-2 så det blir förlägning och då gör duvbo mål:( men vi var klart mkt bättre än dom!
Sen efter cupen så åkte vi hem..Och nu sitter jag här.
Snart så ska ja äta och sen göra musikläxan..längtar inte direkt.
Jag har tagit rätt många bilder men kan inte ladda in dom nu så dom kommer senare ikväll:)
ha det så bra så kanske jag hinner skriva imorgon:)<33

Lollo



En väldigt snygg bild på mig och sofie:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0