Jag kommer gästblogga är ganska ofta!:)

Hej allihopa idag var lovisa är oss mig vi hade jättekul vi skrattade hela tiden haha. <33
Hon har gått nu:( jag känner mig ensam utan dig gumman nu har jag tråkigt utan henne vi har så ruligt med varann!<33333333 Ville bara att hon ska veta att jag älskar lovisa så otroligt mkt alla våra minnen tillsammans det kmr jag aldrig glömma bästis!:)<3333333
men nu ska jag inte bara skriva om det imorgon ska jag gå på nåt som heter funky kids man ska dansa street dans där jag går själv på showdans
Men hoppas det blir kul har aldrig dansat street dans förut men imorgon ska jag prova skriver mer sen efter den hur det gick!;)

Har inte så mkt mer att skriva lollo kanske skriver sen!:)

Kramar
/Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0