Jag heter Bond, James Bond.

Hej alla underbara människor, ni vet vilka ni är.
Ni vet väl oxkaå vem jag är, jag är BOND, JAMES BOND.

Vilket roligt skämt va? Nicos skämt, snodde det xP
Har haft en underbar helg hitills, och den blir bara bättre, ska få nya skidor :)
Min helg hitills:
vaknade hemma, ensam hemma några timmare, åkte till sollentuna centrum och uppträdde.
Åkte hem, packade, åkte till NICO, lollo kom oxå, vi åt pizza *MUMS*, snackade halva natten, vaknade, lollo åkte till sitt jobb, jag och nico ensamma kvar, lollo klar med sitt jobb, lollo kommer hit om ett tag och just nu kollar jag faktiskt konstigt på nicoline när sjunger "det här är vårt stall" och byter till sången "svetten på min pung".

Ha det bra



Kommentarer
Postat av: nico

det var as mysigt, tack tjejor=D<3<3<3

2010-01-24 @ 17:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0