you are my only <3

Hejsan :D
Dagen började med att jag vaknade klockan 10 ungefär. Jag gick ner och åt frukost och sen duschade jag. Jag byte om och sen åkte jag med mamma till stinsen. jag hittade ett par örhängen och en tröja(bilder kommer senare) Sen åkte vi hem och åt lite och sen gick jag till sofie för att ge henne sin födelsedagspresent :) <33 sen stannade jag där lite, vi höll på med photoshop ;) Sen gick jag hem och åt middag och sen satte jag mig vid datan.

Imorgon åker jag och mamma in till stan :) Vi ska äta lunch där och sen gå på bio :) mysigt! <33
Nu ska jag fortsätta nörda mig vid datan så det kommer säkert ett till inlägg lite senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0